Hoe kan ik je helpen?

Ik ben er voor jou, om je te helpen met opruimen en overzicht te creëren.

Of je nu thuis op zoek bent naar meer rust en ruimte. Gaat verhuizen of je huis verkoopklaar wilt maken. Of meer overzicht zoekt in je planning en mailbox.

Ik help je graag!

Wat doet een professional organizer?

Als professional organizer coach, begeleid en adviseer ik mensen op weg naar meer rust in hun leven. Dit doe ik door te helpen met opruimen in huis en het afscheid nemen van spullen. Maar eigenlijk help ik je met het opruimen en leegmaken van je hoofd. Want minder voelt vaak fijner, rustiger, ruimer. Rust in je huis zorgt voor rust in je hoofd.

We hebben het druk, met het huis, je gezin, je werk. Het is allemaal leuk, maar het is ook veel. Vooral de mental load is enorm. Er lijkt geen eind aan te komen. Je huis lijkt soms niet het grootste probleem, maar dit is je basis, je veilig haven, waar jij je thuis mag voelen.  

Door samen op te ruimen, zorgen we voor overzicht. We maken keuzes wat er weg mag én wat er mag blijven. Keuzes voor wat écht belangrijk is in jouw leven. Hierdoor ontstaat er ruimte. Ruimte in huis, ruimte in je hoofd.

Altijd met als doel dat er meer tijd en energie overblijft voor de leuke dingen, de belangrijke dingen in jouw leven. Vaak opent het deuren naar een nieuwe fase in je leven. Want jij neemt de regie over jouw keuzes, jouw leven, terug in handen.

Leeg en opgeruimd aanrecht met duidelijke indeling: praktische keukenorganisatie in de regio Hoeksche Waard.

Stappenplan

  • Als je me een berichtje stuurt (DM, whatsapp, mail, contactformulier via de website, het mag allemaal!) bel ik je zo snel mogelijk terug. Ik hoor graag je verhaal en waar je tegenaan loopt. Ik vertel wat je van mij kunt verwachten. Voelt het goed? Dan kom ik graag bij je langs voor een kennismakingsgesprek. Misschien wil je alleen even sparren? Ook dat mag, want ik denk heel graag met je mee.

  • Voor een kennismakingsgesprek kom ik graag bij je thuis langs. Samen maken we een rondje door je huis en we bespreken waar je tegenaan loopt. Ook vertel ik meer over wat ik voor je kan betekenen. Dit gesprek is geheel vrijblijvend en duurt max een uur. Is er een klik? Zie je het zitten? Dan maken we een afspraak om aan de slag te gaan!

  • Nu gaan we echt aan de slag! Jij houdt zelf altijd de regie en beslist zelf over je spullen. Ik luister en stel veel vragen, zodat we tot een systeem komen dat voor jou werkt. Ik help je ook tussendoor met tips om het opgeruimd te houden.

  • Na 3 maanden maken we nog een telefonische afspraak om te kijken hoe het nu gaat. Of het lukt om het opgeruimd te houden en of ik evt. nog iets voor je kan betekenen.

Opruimcoach labelt en ordent spullen in opbergboxen voor een opgeruimde woonkamer – regio Hoeksche Waard, Rotterdam, Drechtsteden, Zuid Hollandse Eilanden
Rustige, overzichtelijk woonkamer - minder spullen, meer overzicht en sfeer. Aanbod Clear Up Organizing

Werkwijze

  • We starten door de ruimte leeg te halen en alles op categorie bij elkaar te leggen. Zo zie je wat en hoevéél spullen je eigenlijk hebt.

  • We bekijken wat je wilt houden en wat weg mag. Door middel van het stellen van de juiste vragen, help ik bij het maken van deze lastige keuzes. Het gaat er niet om dat je zoveel mogelijk weg doet, maar dat je de spullen behoudt waar je echt blij van wordt.

  • We kiezen een logische en vaste plek en ik zet alles terug in de kasten, met behulp van een duidelijke structuur én overzicht. Wat gebruik je veel, wat gebruik je minder?

  • We inventariseren welke opbergers er nodig zijn en ik label alles. Zo weet jij zelf, maar ook je huisgenoten, waar alle spullen te vinden zijn. Én waar alles weer opgeborgen mag worden.

  • Het belangrijkste is dat je het vanaf nu ook zelf opgeruimd kunt houden, liefst met zo min mogelijk moeite. Daarom bespreken we aan het eind van elke sessie: wat we veranderd hebben, waar alles nu staat en waarom we daarvoor gekozen hebben. En ik geef je een aantal concrete tips mee.

Persoonlijk intakegesprek aan de keukentafel: stap-voor-stap organiseren en ontspullen met professionele hulp - regio Hoeksche Waard, Rotterdam, Drechtsteden, Zuid Hollandse Eilanden

Aanbod

  • Je wilt weer grip op je spullen, de regie terug over je huis. We verminderen de hoeveelheid spullen, geven alles een vaste plek en zorgen voor meer overzicht in huis. Dit kan één kast zijn, één ruimte, of je wilt aan de slag met je hele woning. Alles is mogelijk.

  • Verhuizen kan een stressvolle gebeurtenis zijn. Daarnaast is het juist een mooi moment om afscheid te nemen van spullen en een nieuwe, frisse start te maken. Van de voorbereiding en planning, tot het in- en/of uitpakken van de spullen en deze overzichtelijk en logisch in het nieuwe huis plaatsen. Laten we samen kijken naar de wensen en mogelijkheden.

    Ga je verhuizen en moet je huidige woning nog verkocht worden? Ik help je om het huis zo overzichtelijk en netjes mogelijk te presenteren. Dit zorgt ervoor dat de positieve kanten van je huis benadrukt worden en je huis beter en sneller verkocht kan worden.

  • Naast hulp bij het opruimen in huis, bied ik ook hulp bij het aanbrengen van overzicht en structuur in het papierwerk. Denk hierbij aan je weekplanning, taken, administratie, financiën en een overzichtelijke mailbox.

  • Gun je een ander ook die rust en ruimte? Geef Clear Up Organizing cadeau en daarmee een cadeau waar je écht iets aan hebt.

Tarieven

Het intakegesprek bij jou thuis is gratis en vrijblijvend.

Naar aanleiding van het intakegesprek maak ik een plan op maat.

Clear Up Organizing hanteert een tarief van € 60,- (vrijgesteld van BTW) Dit tarief wordt voordeliger wanneer je één van onderstaande pakketten afneemt. (Organizen is maatwerk, dus bespreek gerust de mogelijkheden!)

Hier komen reiskosten bij van € 0,25 per km. Eventuele parkeerkosten worden doorberekend.

Ik werk vanaf minimaal twee aaneengesloten uren. (Bij voorkeur sessies van 4 aaneengesloten uren)

Spullen voor de kringloop en kleding neem ik voor je mee. Afval, oud papier en grofvuil mag je zelf afvoeren.

Vanzelfsprekend ga ik vertrouwelijk om met alle informatie die ik tijdens ons contact hoor en zie.

Voordeelpakketten

Wil je een grote klus aanpakken en ben je écht gemotiveerd om aan de slag te gaan? Dan is een van de onderstaande pakketten zeker iets voor jou. Losse werkafspraken is natuurlijk ook altijd mogelijk.

Tijdens het intakegesprek bespreken we wat het beste bij jou én bij jouw klus past. En: organizen is maatwerk, dus voel je vrij om de mogelijkheden te bespreken.

Get organized

  • Intakegesprek

  • Persoonlijk plan van aanpak

  • 3 x 4 uur organizen

  • Reiskosten tot 15 km enkele reis

  • Afvoer van spullen voor de kringloop

  • Tips en tricks

  • Evaluatiegesprek

  • Mogelijkheid om tussen de afspraken door vragen te stellen

  • Check-in(telefonisch) na 3 maanden

Meer ruimte en tijd voor jou!

Investering: normaal €743,- Pakket €700,-

Fully organized

  • Intakegesprek

  • Persoonlijk plan van aanpak

  • 5 x 4 uur organizen

  • Reiskosten tot 15 km enkele reis

  • Afvoer van spullen voor de kringloop

  • Tips en tricks

  • Evaluatiegesprek

  • Mogelijkheid om tussen de afspraken door vragen te stellen

  • Check-in(telefonisch) na 3 maanden

Meer ruimte en tijd voor jou!

Investering: normaal €1238,- Pakket €1150,-

Vergoedingen

De diensten van een professional organizer kunnen soms (deels) betaald worden vanuit het PGB of vanuit je werkgever. Wellicht kom je in aanmerking voor één van deze mogelijkheden:

Het Persoonsgebonden Budget (PGB)

Als je een PGB hebt met de indicatie ‘individuele begeleiding’ kun je de diensten van een professional organizer hieruit betalen. Neem contact op voor de mogelijkheden of kijk alvast op www.svb.nl en www.pgb.nl Hier vind je actuele informatie over het PGB.

Werkgever

Vaak zijn werkgevers bereid om een bijdrage te leveren aan de ontwikkeling van hun werknemers. Gezonde, georganiseerde werknemers zijn blije werknemers, met meer focus en werkplezier.

Een coaching traject (teamtraining of 1:1 coaching) van een professional organizer kan daarom vaak betaald worden vanuit het opleidingsbudget of onderdeel zijn van een re-integratietraject. Daarnaast is het in sommige gevallen mogelijk om begeleiding ter voorkoming van uitval te declareren bij de arbeidsongeschiktheidsverzekering. Bespreek de mogelijkheden eens met je werkgever.  

Maak ruimte voor nieuwe plannen.

Heb je net iets anders in gedachten? Natuurlijk is dit bespreekbaar!

Laten we eens sparren en samen kijken naar de mogelijkheden. Ik hoor graag van je.